„Kitoko“ gydomasis plaukų aliejus


Šį kartą mano rankose atsidūrė dar viena nauja plaukų priežiūros linija „Kitoko“, su kuria susipažinti ir ja pasidomėti plačiau galimybę turiu pirmą sykį, tačiau pats produktas – gydomasis plaukų aliejus, atrodo pakankamai sentimentalus, nes atidarius pakuotę iš karto pajutau man jau pažįstamą kvapą. Tiesa, daugeliui jis gali nepatikti nes yra pakankamai intensyvus, turintis rytietiškų kvapų užuomazgų, tačiau man jis primena mano itin pamėgtą „Marrakesh“ originalią produktų liniją kuri mane pavergė tiek išskirtiniu kvapu, tiek puikiai įprasmintais, mano plaukams idealiai tinkančiais ir plaukų grožį puoselėjančiais produktais.
Aprašymas apibūdina priemonę kaip gydomąjį - atstatomąjį aliejų, terapiją, nors esu įsitikinusi jog šiam tikslui pasiekti išskirtinės prevencijos  nėra, tačiau siekiant pagerinti plauko būklę suteikiant jam sveiką išvaizdą ir maksimalų drėkinimą apsaugant jį nuo išsausėjimo ir papildomo skilinėjimo tikrai įmanoma. Visgi, mane tikrai nustebino išsamus šios firmos produktų aprašymas ir nors, tai apibūdinama kaip profesionali plaukų priežiūros linija ji puikiai tinkama naudoti namuose atsirenkant galimas skirtingų linijų alternatyvas pagal asmeninius poreikius ir esamą plaukų būklę.
„Kitoko“  išskirtinumas pasižymi tuo jog visų produktų sudėtis yra praturtinta išskirtiniais Afrikos augalų ekstraktais. Į šio aliejaus sudėtį įeina dviejų aliejų mišinys – karičio ir argano, juos papildant vitaminais A ir E kurie plaukams suteikia intensyvų maitinimą, elastingumą ir atstato vidinę plauko drėgmės pusiausvyrą kuri yra akivaizdžiai juntama jei jūsų plaukas natūraliai ar dėl dažymo yra linkęs į stiprų išsausėjimą. 

Aliejų naudojau tiek ant šlapių tiek ant sausų plaukų, kadangi šios paskirties produktą dažniausiai mėgstu sluoksniuoti. Naudojant aliejų ant išplautų, dar drėgnų plaukų džiūvimo laikas sutrumpėja pusiau, tačiau jei turėčiau galimybę rinktis, man kur kas labiau patiko produktą naudoti po jų džiovinimo, ar tiesiog papildomai juos pamaitinti sekančių dienų bėgyje. Kadangi turiu su kuo palyginti šią priemonę galėčiau išskirti kelis aspektus dėl kurių aliejus man iš tiesų patiko – naudojasi pakankamai skalsiai, yra labai lengvos tekstūros ir visiškai neapsunkina plauko, priešingai jį paversdamas gyvybingu, glotniu ir maloniu liesti dienos eigoje. Pastebėjau jog plaukai pastebimai mažiau veliasi ir tolygiau krinta tad patiks merginoms kurių plaukai linkę šiek tiek pūstis ar veltis.
Aliejų paskirstydavau šiek tiek žemiau ausų zonos iki pačių galiukų (į juos sukoncentruodama didžiąją produkto dalį) vidutinio ilgio plaukams naudodama vidutiniškai apie 4-5 lašus, tad didelį pliusą skirčiau ir patogiam dozatoriui, kuris užkerta kelią netikėtam per didelio kiekio panaudojimui. Produktas labai greitai susigeria į plauką nepalikdamas riebumo pojūčio kuris neretai apsunkina plauką, tad iš pradžių buvau linkusi manyti jog aliejaus kiekis nepakankamas, kol galiausiai supratau jog jo iš tiesų naudoju per daug.  Siekiančioms natūralios sudėties, ne tik pati priemonė, bet ir apskritai visa „Kitoko“ linija tikrai patiks, kadangi pažangi plaukų terapijos formulė užtikrina jog sudėtyje nėra sulfatų, parabenų ar net gi mineralinių aliejų.



Apibendrindama savo patirtį galiu paminėti jog produktas man paliko kur kas geresnį įspūdį nei to tikėjausi, bei drįsčiau teigti jog likau nustebinta savo asmeniniu pasirinkimu, kadangi ši gydomoji priemonė man patiko ne ką mažiau nei mano iki šiol ne vienerius metus favoritu laikytas „Macadamia“ tos pačios paskirties produktas. Skirtumas tas, jog pastarasis yra kur kas sunkesnės, tirštesnės tekstūros ir nors naudojamo kiekio taip pat pakanka visiškai minimalaus vis dėl to jo galima lengvai padauginti. Visgi, didžiausiu skirtumu  nuo įprastų aliejų laikyčiau kainą, kuri lyginant tarpusavyje išlieka esminiu rodikliu, tačiau šią pamoką esu išmokusi puikiai – už atitinkamą kokybę visuomet tenka sumokėti šiek tiek daugiau.

Norinčioms plačiau pasidomėti „Kitoko“ produkcija prisegu tiesioginę nuorodą į „Grožio draugas“ puslapį, kuriame rasite platų šios linijos pasirinkimą – https://www.groziodraugas.lt/?post_type=products&s=kitoko
Gydomasis plaukų aliejus - https://www.groziodraugas.lt/kitoko-karicio-ir-argano-aliejus-plaukams-oil-treatment?v=2234
Marija rašė...

Skamba neblogai, ypatingai tavo aprašytas rytietiškas kvapas :) Reikės pabandyti, kai sunaudosiu savąjį. Nes šiuo metu užsikabinau už žiedės kosmetikos (pradedant veido kremais, baigiant aliejukais: https://www.gintarine.lt/kosmetika-ir-higiena/naturali-kosmetika-ziede/catalogstore.aspx?CatID=PL_935), nes vaistininkė pasakė, kad ši firma natūralesnė netgi nei visos biodermos. Mano giliam nustebimui, beje :) Tai ir aliejuką plaukams dabar bandau žiedės: https://www.gintarine.lt/kosmetika-ir-higiena/aliejus-kauke-sausiems-ir-pazeistiems-plaukams-50ml-ziede/catalogstoredetail.aspx?CatID=PL_1023&ID=349444 Brūkštelsiu, koks poveikis :) O po to išbandysiu tavąjį. Apskritai mano kirpėja man yra sakiusi, kad plaukų kosmetiką reikia karts nuo karto keisti, nes plaukas tiesiog pripranta ir nebereaguoja. Tai va - iškart žinosiu į ką pakeisti :)

MELANCHOLIJA