„Paese“ kosmetikos atradimai

Atrasti naują kosmetikos liniją – visuomet įdomi patirtis. „Paese“ prekinis ženklas iki šiol man nebuvo pažįstamas, tačiau taip jau nutiko jog turėjau galimybę susipažinti su merginomis kurioms grožio industrija yra kasdienė patirtis, tad buvo daugiau nei įdomu ne tik išgirsti konkrečių produktų išskirtinumą, dominuojančias savybes ir naudą veido odai, bet ir išbandyti juos asmeniškai siekiant išvysti norimą rezultatą.
Tie kas pažįsta mane asmeniškai, žino jog esu itin išrankus žmogus, tad atrasti man 100 % patinkantį produktą skirtą plaukų, veido ar kūno priežiūrai, tikra retenybė. Tad man taip pat buvo daugiau nei keista prisiekti ištikimybę mano naujai atrastam jau minėtos firmos hialurono serumui, kuris tapo vienu iš esminių, mano kasdienės makiažo rutinos žingsnių. Pačio produkto siekis yra padidinti odos drėgmės lygį bei užtikrinti jos elastingumą, kas man kaip labai sausos odos savininkei yra itin svarbus aspektas renkantis šios paskirties priemonę.

Antrasis mano išbandytas „Paese“ kosmetikos produktas – baobabų aliejus. Iki šiol esu išbandžiusi „Loreal“ tos pačios paskirties priemonę, kuri turėjo labai intensyvų, erzinantį kvapą ir sukėlė veido alergiją, bei „The Organic Pharmacy“ multifunkcinį aliejų (veidui ir kūnui) kuris man paliko tik teigiamus įspudžius. Konkrečiai šis – labai tirštos, sunkios konsistencijos, kvapas gana intensyvus, tačiau neerzinantis. Nors pakuotė nedidelio, 15 ml kiekio, pačio produkto pakanka vos kelių lašelių padengti visai veido odai, tad produktas pakankamai skalsus. Dienos metu ar prieš makiažą naudoti tikrai nepatarčiau, kadangi tai daugiau maitinamoji priemonė, kurią naudojau vakare, jau nusivaliusi makiažą. Aliejus yra 100 % natūralus, skirtas jautriai, pažeistai ir dehidratuotai odai. Įsigeria gana sunkiai, tačiau ryte oda tikrai atrodo pamaitinta, minkšta ir elastinga ir kaip teigia pats gamintojas aliejus gali būti naudojamas kaip multifunkcinė priemonė – veidui, kūnui, plaukams ir nagams bei siekiant atitolinti raukšlių atsiradimą. Pojūtis ant veido odos nėra pats maloniausias, nes aliejus gana lipnus, tačiau patį procesą įvardinčiau kaip žingsnį link geresnės odos būklės ir išorinės išvaizdos, nes nuosekliai įtraukiant jį į kasdienę rutiną, oda tikrai atrodo kur kas minkštesnė ir elastingesnė.


Apibendrinant šią pažintį su nauja kosmetikos linija galiu tik dar kartą pabrėžti jog produktai man tikrai  patiko, tačiau didelį vaidmenį jų pasirinkime atliko galimybė išbandyti produktą tiesiogiai ir ištestuoti jį ant veido odos, tad jeigu tik turite galimybę, labai rekomenduočiau apsilankyti artimiausioje šią kosmetiką platinančioje „stiliaus kodas“ salelėje, kurioje merginos jums tikrai padės išsirinkti jūsų odos tipui tinkančias priemones. Pati asmeniškai, galiu rekomenduoti „Megos“ prekybos centre įsikūrusioje prekybos vietoje Kaune, na, o toliau nuspręsite pačios ar parinkti produktai jums yra tinkami. 

Hialiurono serumas (kaina 19,20€) - http://stiliauskodas.lt/lt/odai/50-paese-hialurono-serumas
Baobabų aliejus (kaina 14,20€) - http://stiliauskodas.lt/lt/odai/73-baobabu-aliejus
Anonimiškas rašė...

Grazus katinas :)

MELANCHOLIJA