Žiemos sentimentai


Pasirodo jog pažadą pasirodyti su rudeniniu paltu, įgyvendinti pavyko sėkmingai, nors nuo rudens pabaigos prabėgo nemažai laiko ir spėjome įpusėti jau įprastu tapusį žiemos sezoną, kuomet šventinis laikotarpis įstringa pereinamajame laikotarpyje, o naujų metų pradžia nudžiugina pirmuoju, tikru ir be abejonės žiemišku oru.
Tiesa, esu viena iš tų žmonių, ypatingai nemėgstančių žiemos ir stingdančio šalčio kuris įpareigoja aplink kaklą apsivynioti patį storiausią šaliką ir „užsimaukšlinti“ kepurę, vien iš poreikio renkantis šilumą, tačiau juk net ir brendant per pusnis, norisi išlikti šiek tiek moteriškai ir nors suknelės tokiu oru užsidėti reikia nemenkos drąsos, tiesa ta, jog net ir didelis ir šiltas megztinis aukštu kaklu, gali atrodyti savotiškai jaukiai ir stilingai, suderinus jį net ir su ne pačiu storiausiu paltu. Tačiau tokios jau esame mes, merginos, lengvai užsispyrę ir įsikibę įsitikinimo jog grožis reikalauja aukų, o šiuo atveju geras, momente įamžintas kadras leidžia užsimiršti kokia minusinė temperatūra tuo metu siekė termometro stulpelį.

O žinote net ir tiems bambekliams, kurių kategorijai priklausau ir aš, norėtųsi tik nusišypsoti ir palinkėti kasdienėje rutinoje ieškoti mažiau nusiskundimų. Juk būtent žiemą užsiplikę karštos arbatos, su termosu rankose galime pasigrožėti stulbinančia gamta, užsidėti pačiūžas ar stebėti niekur neskubančius praeivius pro kavinės langą gurkšnojant karštą šokoladą. Ko gero, tai vienas tų trumpų laikotarpių, kuris mums atrodo toks nežmoniškai ilgas, tačiau greičiausiai man pritarsite, jog tik žiemą į rankas paimate gerą knygą, kuriai jau seniai žadėjote surasti laiko ar su šeima nueinate į naują kino seansą. Ir tai tik trys trumpi mėnesiai metuose, kuriuos verta išnaudoti kaip įmanoma prasmingiau. Juk kuomet bus tinkamesnis metas, jei ne P

Ir nors nesu tipinė mergina mėgstanti šiltus megztinius, visuomet žaviuosi tuo neįpareigojančiu įvaizdžiu kuris mano pasirinkimui atrodo ne pats prieinamiausias, kadangi mieliau renkuosi plonus megztinius, ar lengvas palaidines, juk šiek tiek daugiau atšalus, visuomet galima užsimesti kažką šiltesnio sluoksniuojant ar galiausiai pasirinkti didelį vilnonį šaliką, kuris puikiai įprasmins daugiau nei vieną paskirtį. O kalbant apie pirštines – jos jau spėjo tapti žaisminga, mano šios žiemos aprangos detale. Juk mieloms, mažoms smulkmenoms niekuomet nesubręsime pakankamai jų atsisakydamos, tiesa?






Kęstutis Link rašė...

Aš irgi esu iš tų, kur sluoksniuoja, NES - kai ateini kur šilčiau, gali nusirengti ir parodyti tą gražųjį sluoksnį, kurį reikėjo paslėpti po dar kokiais 2 sluoksniais ir paltu :D Taip pat manau, kad plonesnes palaidines moterims labai tinka dėvėti vien dėl to permatoma/nepermatoma efekto - jis man labai moteriškas :) Aš jau nesulaukiu, kol atšils ir pakaks to vieno - geriausio - sluoksnio ;)

MELANCHOLIJA