„Baltos gegutės“ - darbų planuotė kitokiems metams

Užrašinės, darbų planuotės ir kalendoriai, neatsiejama mano kasdienio gyvenimo dalis. Nors esu punktualus žmogus ir niekuomet nemėgstu vėluoti pati, datos, skaičiai ir konkretaus laiko „rėmai“ nėra stiprioji mano pusė. Nuolatos užmirštu reikiamą informaciją jos neužsirašiusi popieriaus lape ir galiausiai neretai susiduriu su absurdiškomis situacijomis, kuomet itin svarbi informacija tiesiog išgaruoja man iš galvos.
Sprendžiant šią mane itin erzinančią ydą, kiekvienų metų pradžioje leidžiuosi į naujos užrašinės paieškas, kuri tampa pagrindine mano dvylikos mėnesių palydove naujiems metams, siekiant užfiksuoti net ir menkiausias smulkmenas, kurių nederėtų pamiršti. Tiesa, esu šiek tiek smulkmeniška ir ypatingai kreipiu dėmesį į detales, tad elementarus, minimalistinis kalendorius netampa paprasčiausiai prieinamu mano pasirinkimu. Tam jog iš tiesų norėčiau atsiversti užrašinę ir joje žymėtis informaciją, renkuosi įdomesnio dizaino, spalvų ar raštų viršelį, bei patį darbo knygos pateikimą ir apipavidalinimą.
Taigi, lygiai taip pat kaip ir kiekvienais metais, šiemet leidausi į naujas paieškas dar gerokai iš anksto, kartu atsisveikindama su mano taip mylėta ir prisijaukinta Beatos Nicholson darbo knyga. Dar rudens pabaigoje visiškai atsitiktinai aptikusi puslapį „Baltos gegutės ir vos tik pamačiusi jų limituoto leidimo, išskirtines užrašines rodos tą pat akimirką atradau save. Bendras užrašinės įprasminimas, tvirti, kieti viršeliai ir rožinio aukso spiralė, bei švelnūs, pasteliniai gėlių motyviai iš karto mane pavergė. Kalbant ne tik apie išorinį dizainą, bet ir patį turinį, planuotė pateikia keletą skirtingų mėnesio dienų apipavidalinimų. Vos tik atvertus pirmuosius puslapius, metai suskirstyti mėnesių ir dienų tvarka, taip pat susegmentuoti atskiromis dienomis, ir net gi išskaidyti į valandas, bei šonines skiltis kuriose galima žymėtis savo tikslus, bei sportinius pasiekimus ir net gi išgerto vandens kiekį, kas atrodo iš tiesų itin apgalvota ir patogu. Taip pat yra atskira skiltis skirta užsirašyti savo smulkiems tikslams ir prioritetams, o atvertus paskutinius užrašinės puslapius, rasite papildomą segmentą papildytą ateinančių metų kalėdinių dovanų sąrašu, kuri galėsite sėkmingai pradėti pildyti metų gale, siekiant įgyvendinti ar net gi iš anksto pradėti planuoti savo dovanų idėjas ir planuojant išlaidas. 






Apibendrinant, ši „Baltos Gegutės darbo planuotė yra idealus mano asmeninius reikalavimus atitinkantis ir net menkiausius poreikius įprasminantis darbo knygos variantas - kokius apskritai būtų galima kelti darbo kalendoriui. Vieninteliu minusu laikyčiau tam tikrus, atskirus išplanavimus atsižvelgiant į dienas ir mėnesius, tačiau visumoje, tai labai jauki knyga, kurią norisi ne tik turėti sau, tačiau ir padovanoti brangiam žmogui taip pat teikiančiam prioritetą laiko planavimui ar tiesiog mėgstančiam užsirašyti tai kas svarbu. Tad tiems išsiblaškėliams kaip ir aš linkiu sėkmingo naujų metų planavimo, na, o tiems kurie sėkmingai viską įsimena be didelių pastangų, telieka tik nuoširdžiai pavydėti!
MELANCHOLIJA