„ŽIEDĖ“ - natūrali produkcija pagaminta vaistinėje (APŽVALGA)



Natūrali, ekologiška produkcija pastaruoju metu rodos tapo pagrindiniu mano susidomėjimo objektu. Įnirtingai ėmiau skaityti produktų etiketes ir lyginti juos tarpusavyje tiek ingridientų, tiek rinkos kainos atžvilgiu. Šį kartą mano rankose atsidūrė man visiškai naujas, nors ir matytas ir kažkur girdėtas, tačiau neišbandytas bei svarbiausia lietuviškas prekinis ženklas „ŽIEDĖ“, - tai natūrali, vaistinėje pagaminta kosmetika sukurta profesionalių farmacininkų. 
Levandų hidrolatas, šiuo metu mano „TOP“ daugiafunkcinis produktas kurį naudoju praktiškai kiekvieną dieną, net kelioms skirtingoms paskirtims. Kaip nurodyta produkto aprašyme, hidrolatas tinkamas naudoti ne tik įprasminant jo pagrindinę paskirtį - atgaivinti ir pamaitinti išsausėjusią veido odą (ypatingai tinka žiemos sezonu, kuomet veido oda yra dehidratavusi ir papildomas giluminis maitinimas yra tiesiog būtinas), tačiau tinka naudoti ir plaukams, viso kūno odai ar net siekiant užtikrinti geresnį miegą. Asmeniškai aš mėgstu išpurkšti pagalves, kadangi kaip žinoma levandos turi raminančių, atpalaiduojančių savybių. Kadangi esu išbandžiusi ir „VIVI“ firmos rožių hidrolatą, turiu su kuo atitinkamai palyginti  šį produktą, tačiau „ŽIEDĖS“ kosmetika vienareikšmiška mano favoritė. Man patiko produkto multifunkcionalumas, kvapas ir vizualus produkto pakuotės apipavidalinimas. Buteliukas stiklinis, kokybiškas, su patogiu dozatoriumi, o ir produkto tūris atitinkamai sulyginamas su kaina. Taigi tikrai rekomenduoju, man produktas iš tiesų labai patiko ir prioritetą teikčiau būtent šiam prekiniui ženklui.
(Kaina 3,91 €)




Antrasis mano išbandytas produktas, lūpų balzamas įprasminantis vanilės, apelsino ir mano taip mėgstamo cinamono kvapus. Kaip teigiama priemonės aprašyme, produktas turėtų apsaugoti lūpas nuo saulės, skilinėjimo, suteikti natūralų, švelnų pigmentą, maitinti ir švelnintini lūpas, bei suteikti malonų aromatą. Sunku pasakyti kiek tiesos yra apsauginio faktoriaus aprašyme, tačiau balzamas tikrai riebokos, malonios, tarsi šilkinės, aliejinės tekstūros ir tikrai nėra juntamas tik ant lūpų paviršiaus, o maloniai į jas įsigeria. Jokio atspalvio tikrai nesuteikia, o ir kvapas nėra erzinantis ir užtepus ant lūpų pernelyg nesijaučia. Taigi produktas tikrai vykęs ir savotiškai galėčiau jį prilyginti mano pamėgtam „Elais“ lūpų balzamui kurio prekyboje deja jau nebėra. 
(Kaina 4,05 €)

Apibendrinant, kainos tikrai prieinamos, produkcijos pasirinkimas pakankamai platus, o ir pati produktų linija 100 proc. natūrali, organiška bei svarbiausia lietuviška. Nauja patirtis man buvo tikrai teigiama, tad išbandyti pačioms tikrai rekomenduoju. Taip pat tai puiki dovana ne tik draugei, bet ir mamai, kadangi produktų pasirinkimas segmentuojant amžiaus kategorijas pakankamai platus. „Žiedės“ produkcija yra apdovanota metų gaminio titulu 2014 ir 2015 metais, tad tai nėra tiesiog eksperimentinė, o patikima produktų linija siekiantiems geriausios kokybės. 
Unknown rašė...

Žiedės kosmetiką naudojau jau senokai ir mano favoritas - taip pat levandų hidrolatas :)) Ir beje, jį atradau ne žiemą, o vasarą, kai buvo labai karšta - nežinau, ar tikslingai naudojau, bet būdavo labai gera apsipurkšti per karščius tokiu kveeepiančiu reikalu :) Dar kol kas nebandžiau balzamo, bet po tavo rekomendacijos, manau, pabandysiu :)

MELANCHOLIJA